Sommertennis i hallen

Gælder i perioden, hvor udendørsbanerne er åbne for spil

Det kan være, at det udendørs spil må aflyses på grund af blæst og regn.

Så kan du i stedet leje en bane i tennishallen (hvilket du i øvrigt kan hele året). Gå ind i menupunktet "Book en bane" – ”Book tennis indendørs” og foretag din bookning.

Tennishallen har 2 indendørsbaner:
Bane 1 er længst væk fra omklædningsrummene.
Bane 2 er tættest på omklædningsrummene.

Det rette fodtøj til det rette gulv

Det betyder, at alle der gerne vil spille i hallen skal have rene indendørs tennissko på, når gulvet betrædes i hallen. Ingen udendørssko eller løbesko og ingen sko der sætter mærker fra sålen på det nye underlag.

Spiller du fortsat udendørs, så husk at medbringe separate indendørs sko, hvis vejret pludselig skifter og i vælger at gå indendørs.

Der er udlagt store gummimåtter ved bænkene på både bane 1 og 2, så vi undgår at skidt og smuds fra sko, tøj og tasker ikke kommer i kontakt med underlaget. Derudover ingen sukkerholdige drikkevarer - medbring kun vand - og hold indtagelsen af mad/drikke på måtterne, så eventuelle uheld fanges gummimåtterne.

Nykøbing F. Tenniscenter
Kringelborg Allé 5
4800 Nykøbing F.

Nykøbing F. Tenniscenter er en selvejende institution, der ejer tennishallen og klubhuset.
Aktiviteten består i udlejning af facilitererne til Nykøbing F. Tennisklub, der administrerer udlejningen af de 2 baner.