Sydhavstouren

Sydhavs Junior Tour

Ungdomsturnering for tennisklubber på Lolland-Falster

Har du lyst til at møde andre unge og spille kampe mod spillere på samme niveau som dig - så se nærmere her!

Herunder kan du se en oversigt over de enkelte rækker du kan deltage i - afhængigt af dit niveau.

Række A (Grøn) B (Orange) C (Rød)
Alder (vejledende) 12 - 17 år 8 - 14 år 6 - 9 år
Boldtype (%-vis fart ift. "voksenbold") Gul (100%) Orange (50%)  Rød (25%)

Banestørrelse

(Play & Stay)

Normal

3/4-størrelse

Lille (badminton str.)

Kampformat (eksempler) 15 min. (tiebreak scoring) 15 min. (tiebreak scoring)
Bedst af 3 tiebreaks til 7
Fast4-format (3. sæt som tiebreak)

Runder / Kampdatoer

I hver række spilles der en puljebaseret turnering, og man kan frit tilmelde sig fra gang til gang i den række man synes passer til ens niveau.

Alle kampe afvikles som individuelle kampe (singler) efter alle-mod-alle princippet, hvor man er sikret en masse kampe på den givne spilledag.

Turneringsdatoer (udendørs 2024)

Alle spilledatoer er gengivet i kolonnen til højre (desktop) eller længere nede på siden (mobil). Det er også her du kan tilmelde dig til de enkelte turneringsdage (tilmeldingsfrist fremgår for hver dato, og ligger generelt 2 dage før spilledato).

Der er et deltagergebyr på 50 kr. pr. turnering der dækker forplejning / præmier mm. på turneringsdagen.

---

Nakskov afholder i år nogle TiD Tour turneringer, der ikke er en del af Sydhavs Junior Tour konceptet. Vi har dog valgt også at gøre reklame for dem her, da de forsøger at ramme samme målgruppe som Sydhavs Junior Tour turneringerne; de spillere der kun har lidt eller ingen turneringserfaring. For alle spørgsmål og tilmelding til Nakskov's TiD Tour - henvises til Nakskov Tennis & Padel klub.