Fast LF-Juniortræning (hel sæson) for eksterne brugere

Er du ikke medlem af Nykøbing F. Tennisklub, men alligevel gerne vil deltage ved enten LF-talentræningen for juniorer hver onsdag eller LF-seniortræningen senere samme aften i Nykøbing F. Tenniscenter, så har du her muligheden for at tilkøbe træning for hele indendørssæsonen 2023/2024.

Når du klikker på linket 'Tilmeld LF-Træning', vil du blive promptet for dine kontaktoplysninger, så du kan blive oprettet som ekstern bruger i klubbens system. Det er gratis, dog giver det ikke adgang til klubbens faciliteter/baner (hvilket kræver et normalt medlemskab).

Med kontaktoplysningerne udfyldt kan du i næste skærmbillede tilvælge den træning du ønsker at tilmelde dig resten af sæsonen.

Aktuelt udbydes følgende træninger hver onsdag:

Juniortræning

LF-Træning (Orange/Grøn) Sæson
(hel sæson)

900,00_DKK
(1/1 - 1/5)

Tilkøb en fast plads på talenttræningen hver onsdag fra kl. 16:00 - 17:30.

Dette hold er for dig der spiller "orange/grøn" bold, og deltager i turneringer eller har amibitioner om at komme i gang med det.

Søren Bäcklund står for træningen hele indendørssæsonen 2023/2024 - i alt ca. 26 gange - med start onsdag, d. 27. september.

LF-Træning (Gul) Sæson
(hel sæson)

900,00_DKK
(1/1 - 1/5)

Tilkøb en fast plads på talenttræningen hver onsdag fra kl. 17:30 - 19:00.

Dette hold er for dig der spiller "gul" bold, og deltager i turneringer eller har amibitioner om at komme i gang med det.

Tilmeld LF-træning

Seniortræning

LF-Træning (Senior Motionist) Sæson
1.560,00_DKK

Tilkøb en fast plads på talenttræningen hver onsdag fra kl. 19:00 - 20:00.

Træningstilbud er målrettet dig der spiller på motionist niveau og/eller er startet indenfor de seneste par år og endnu ikke deltager i konkurrencer/turneringer men stadig brænder for at blive en bedre tennisspiller.

Træningen kan tilkøbes fra gang til gang og der er 8 tilgængelige pladser hver onsdag efter først-til-mølle princippet.

LF-Træning (Senior Konkurrence) Sæson
1.560,00_DKK

Tilkøb en fast plads på talenttræningen hver onsdag fra kl. 20:00 - 21:00.

Træningstilbuddet er målrettet dig der deltager i turneringer og sandsynligvis allerede er med inde over klubbens turneringshold i Sydhavstouren og/eller Tennis Øst regi. Du har sikkert flere års erfaring, og er motiveret for at nørde med teknikken i hvert slag for at blive en endnu bedre spiller.