Ungdomstræning

Vi brænder for ungdommen i Nykøbing F. Tennisklub, og arbejder hårdt for at kunne tilbyde juniorerne en bred vifte af tennis-relaterede aktiviteter - ligefra inspirerende træninger, hyggelige sociale aktiviteter til et udvalg af lokale og regionale turneringer.

Vi udbyder juniortræning året rundt, og vi har helt sikkert også et tilbud til lige netop dig og dit niveau.

I indendørssæsonen 2023/2024 (medio september - ultimo april) udbyder vi følgende hold:

Hold 1, U10/U12 (svarende til Række C i Sydhavs Junior Touren)
Mandag kl. 15:30 - 16:30 - Trænere: Silje (ass. Jonas)
Torsdag kl. 17.00 - 18.00 -
Trænere: Vera

Hold 2, U12/U14 (svarende til Række B i Sydhavs Junior Touren)
Mandag kl. 18:00 - 19:30 - Træner: Mathias (ass: Vera)
Torsdag kl. 17:00 - 18.00 - Træner: Mathias

Hold 3, U16/U18 (svarende til Række A i Sydhavs Junior Touren)
Mandag kl. 16:30 - 18:00 - Træner: Mads R.
Fredag kl. 16:00 - 18:00 - Træner:  Mads R. / Selvtræning

Spilleplanen vil løbende blive vurderet i forhold til bl. a. antal tilmeldte og kan blive ændret hvis det bliver nødvendigt.

Indendørs tilbud: LF-Træning

OBS: Udover klubbens egen træning udbyder vi også LF-Træning til alle juniorspillere på Lolland-Falster; et unikt træningstilbud hver onsdag for dig der ikke kan få nok tennis og ønsker at blive trænet af en professionel træner.

Der er særskilt betaling forbundet med denne træning, og du kan tilmelde dig fra gang til gang på klubbens hjemmeside (se under 'LF-Træning' i kommende begivenheder eller på siden med træningstider for juniorer.