Rengøring af klubhus

Rengøring i bade- og toiletfaciliteter, som tidligere blev varetaget fremover af eksternt rengøringsselskab, er nu overladt til vor husalf, Ida, som samtidig sørger for, at også gang og klubområde er præsentabelt. Ida sørger naturligvis også for, at der er sæbe, håndklæde, toiletpapir m.m., men sig endelig til, hvis du synes, at der mangler noget.

Brug af køkkenet og dets faciliteter kan som altid benyttes af klubbens medlemmer, men hører ikke med i den ”daglige” rengøring. Derfor skal du selv vaske op, hvis du har brugt noget service. Ligeledes kan du, hvis du har lyst, lave en kop kaffe eller te. Der står tebreve, kaffebønner og filtre i skabet ovenover, men også her skal du selv rydde op efter dig.