Klubbens nye formand har ordet...

14. marts 2024 08:27 , af René Svendsen

Tirsdag, d. 5. marts ved klubbens ordinære generalforsamling var der enstemmig opbakning til bestyrelsens forslag om valg af ny formand: Henrik Fenneberg.

Mange var mødt op for at tage afsked med klubbens mangeårige formand Ole R. Johansen, der allerede ved forrige generalforsamling havde varslet at han ikke ønskede at genopstille.

Bestyrelsen havde derfor haft god tid til at finde den helt rigtige kandidat til posten, og både afgangen fra og tiltrædelsen til formandsposten høstede store bifald fra en enstemmig forsamling.

Jeg håber klubbens øvrige medlemmer vil tage godt i mod vores nye formand; jeg ved han glæder sig til at "trække i arbejdstøjet".

I vedhæftede skrivelse vil Henrik præsentere sig selv og man kan blive klogere på hans visioner for klubben - go' læselyst.

På vegne af bestyrelsen

René Svendsen