Interesseret i lokal turneringstennis - så er et nu du skal tilmelde dig Sydhavstouren

8. september 2022 09:02 , af René Svendsen

Sydhavstouren 2022/2023 (indendørs)

Holdturneringen er et tilbud for seniorspillere i alle klubber på Lolland-Falster, og der spilles med:

• Hold på ned til 2 deltagere
  • 3-5 holdkampe henover sæsonen (Oktober ’22 til og med Marts ’23)
  • Holdkampe der består af 2 singler og 1 double
  • Bedst af 3. sæt (med match tie-break I et evt. 3. sæt)
  • Gruppespil (alle-mod-alle) og afsluttende finalestævne i 16. April ’23

Deltagergebyret pr. tilmeldt hold (indtil 3 spillere) er til indendørssæsonen fastsat til 400 kr. (herefter 100 kr. pr. deltager over 3). Deltagergebyr overføres via MobilePay til Dennis Erstrup via koden 7113JS.

Flere detaljer og praktiske oplysninger kan findes i den vedhæftede flyer, ligesom seneste nyt vedr. turneringen kan ses på hjemmesiden under Seniorer | Sydhavstouren eller direkte via nedenstående link:

Støt op om initiativet, få samlet dine holddeltagere og tilmeld jer Senest 25. september 2022 via aktivitetsoversigten eller direkte via nedenstående link:

Tilmelding til Sydhavstouren 2022/2023 Indendørs

På vegne af turneringsledelsen

Morten Kjærbye Rasmussen (Nakskov Tennisklub)
Dennis Erstrup (Maribo Tennis Club)
René Svendsen (Nykøbing Falster Tennisklub)

Sydhavstouren er blevet til i et samarbejde mellem initiativtagere fra tennisklubberne i Nakskov, Maribo og Nykøbing.

Vedhæftede filer