Opdatering fra formanden

7. juni 2024 08:05 , af Henrik Fenneberg

Hej alle.

Her lidt kort nyt.

Vi er nu på over 325 medlemmer. Det er virkelig flot. Dejligt at folk har lyst til at spille tennis hos os. Bliv ved med at tage godt imod dem 🎾 🙏

Vores baner og anlæg har det godt. Skønt at så mange er så opmærksomme på at lappe huller…. også dem som kommer UDEN for linjerne… og hænge slæbenet tilbage på deres pladser og få fejet helt ud til hegnet. Tak for det 👍 👍.

Til de få der stadig efterlader fodspor og remedier der ligger rundt om på banen, vil jeg sige….få lige det sidste med. Hver gang…..🎾 🎾 🥸 🥸

Der står en plastik kasse på hvert baneafsnit med grus i. Brug det hvis hullerne bliver for store. Der er også kommet to strømudtag på hver af bane 1-2 og 3, så man kan oplade eller tage boldmaskinen med til andre baner end b1.

Vi har nu fået fældet træerne mellem b3 og b4 og det giver et helt andet udtryk når man ser ned over anlægget. Nu hænger det hele bedre sammen og ikke mindst er det slut med rødderne som æder vores baner samt pollen og blade der blæser ind på banerne.

Vi skærer det op til i håndterbare stykker som I er velkomne til at hente som brænde. Grenene vil jeg se om ikke vi kan flise og så kan man komme og hente lidt af det også. Giv mig et praj hvis I er interesserede.

Jeg vil gerne slå et slag for den app der hedder Memberlink. Sug den ned og log ind, via jeres mobil, på vores tennisklub. Så har man nem og hurtig adgang til at booke baner og se nyheder osv. så man ikke behøver logge ind via en pc. Jeg hjælper gerne med det når vi ses.

Vi har lidt for meget grus i klubhuset om eftermiddagen. Jeg ved godt at vores søde ungdomsspillere har krudt i rumpetten, men vi vil fra klubbens side gerne lige slå et slag for at

tage grussko af inden vi går ind i klubhus og gang. 🙏 🙏

Der har været et ønske om også at kunne tilbyde rosévin fra køleren, så det kommer nu 😎

Vi har købt en fladskærm så det er muligt at se noget tennis og bruge den i undervisning og som monitor til turneringer osv.

God dag og god tennis. 😁 🎾 🎾

vh