2021-09-15 Klubmestre 2021

15. september 2021 21:18 , af Erik Larsen

Klubmesterskaberne for seniorer er nu færdigspillet og afgjort.
Søndags d. 5.9. blev finalen i damesingle afviklet. En bravt kæmpende Annelise Willer Nielsen måtte se sig slået 6-0/6-0 af en suverænt spillende Sofia Poulsen. Trods det store nederlag mistede Annelise ikke modet, men tog det med oprejst pande. Lidt ærgerligt, at der ikke var flere deltagere i rækken.

Onsdag d. 8.9. blev finalen i double afviklet med resultatet 6-2/6-0. Som så mange gange før, fortæller resultatet ikke om kampens kvalitet. Brian Skat Christensen og René Svendsen vandt over Leon Nielsen og Henrik Bondgaard i en til mange tider seværdig og underholdende kamp. Meget flot tennis. Synd at der stort set ikke var tilskuere tilstede.

Endelig blev årets klubmesterskab færdigspillet søndag d. 12.9. kl. 10.00, hvor herresinglen mellem Brian Skat Christensen og Karsten Bjørno stod på programmet. Trods den suveræne sejr på 6/3 - 6/1 til Karsten, var kampen særdeles seværdig og meget velspillet med mange lange dueller, hvor kun marginaler gik til fordele for Karsten.

Til stor glæde for turneringsledelsen fandt ca. 20 medlemmer, venner og bekendte op for at følge herresinglens gang. Og indtrykket er, at alle synes, at de fik en god oplevelse.
Stort tillykke til alle vinderne i klubmesterskabet og også tillykke til de godt kæmpende toere. Vi ses til næste år.

Dennis og Ole