Klubmesterskaberne indendørs er tilbage!

Så genstarter vi traditionen i klubben med klubmesterskaber indendørs - og ligesom i udendørssæsonen udbyder vi rækker for alle niveauer og aldersgrupper.

Tilmeld dig og vær med til at skabe ekstra liv på banerne fra midt marts og frem til den store finaledag:

Lørdag, d. 20. april 2024

Der er et tilmeldingsgebyr for seniorer pr. deltager på 100 kr. i single-rækkerne og 50 kr. i double-rækkerne (for juniorer er gebyret hhv. 50 kr. og 25 kr. for single / double). Klubben stiller herefter baner til rådighed for alle klubmesterskabskampe uden beregning, så der er ingen undskyldning for ikke at få dig tilmeldt inden tilmeldingsfristen udløb fredag, d. 15. marts.

Alle er velkomne uanset niveau; lige fra den helt unge junior-spiller til den garvede senior-/veteranspiller - uanset om du til single eller double, så er der en række for dig og din aldersgruppe. Klubmesterskabets resultater og stillinger kan løbende følges via nedenstående link:

Foretrækker du rollen som tilskuer, sørger klubben for kage og kaffe på kanden på finaledagen. Øl/vand kan som sædvanlig købes til fordelagtige priser. Så vær med til at skabe en tennisfest på i Nykøbing Tenniscenter lørdag, d. 20. april.

Turneringsperiode

De indledende runder afvikles fra d. 18. marts og frem til finaledagen d. 20. april. - dsv. i ugerne 12 - 16.

Hver runde afvikles efter følgende overordnede tidsplan (forudsat tilstrækkelig opbakning):

• Uge 12, 13 og 14 - Indledende runder
  • Uge 15 - Kvartfinaler
  • Uge 16 - Semifinaler
  • Lør. 20/4 - Finaler

Ovenstående kan betragtes som milepæle hvor den pågældende runde senest skal være afviklet (hver runde må meget gerne afvikles tidligere hvis muligt).

Er en runde ikke afviklet senest lørdag i en given uge, skal den afvikles om søndagen. Er en af deltagerne også forhindret søndag, så vindes kampen på “walkover” (givet at man overfor sin modstander har meldt sig spilleklar).

Rækker og tilmelding

De udbudte rækker kan ses i oversigten her på siden (se sektionen 'Udbudte rækker'), hvor tilmeldingen til de enkelte rækker også foregår. Alle øvrige detaljer vedr. klubmesterskabet kan findes i nyhedsopslaget på forsiden.

OBS: Seneste tilmeldingsfrist er fredag, d. 15 marts.