Klubmesterskab for juniorer 2024 indendørs

Klubmesterskabet for juniorer udbydes indendørs i mange rækker lige fra U10 og hele vejen til U25/Ungsenior.

Turneringen afholdes samtidig med senior klubmesterskabet og finaledagen ligger også samme dag:

Lørdag, d. 20. april fra kl. 9

Alle detaljer samt info omkring klubmesterskabet kan findes i nyhedsopslaget på hjemmesiden.

Ungdomstrænerne vil hjælpe med at få afviklet junior-kampene samtidig med de normale træninger eller i umiddelbar forlængelse heraf, så det bliver lettest muligt at få kampene planlagt ind i marts/april måned.

Det er dog vigtigt at du får dig tilmeldt senest 15. marts - dette kan gøres via tilmeldingslinket her på siden under Udbudte rækker.

Klubmesterskaber for juniorer 2022

Klubmesterskabet 2022 blev afholdet søndag, d. 28. august - samme dag som finaledagen for seniorerne - og der var netop nok tilmeldte til at turneringen kunne afvikles i alle 3 rækker.

I lighed med Sydhavs Junior Tour'en, blev der spillet efter play-and-stay principperne med niveau-tilpassede bolde i hver af rækkerne.

Række A (Hold 3) B (hold 2) C (hold 1)
Boldtype (%-vis fart) Gul (100%) Orange (50%)  Rød (25%)
Banestørrelse Normal 3/4 bane Lille (minitennis)
Alder (vejledende) 12 - 17 år 8 - 14 år 6 - 9 år