Invitation til Sydhavstouren 2024 Udendørs

1. maj 2024 18:49 , af René Svendsen
Sydhavstouren 2024 Udendørs er åben for tilmelding

Sydhavstouren er den lokale holdturnering med fokus på hyggen, og hvor et hold kan bestå at helt ned til 2 spillere (en holdkamp består af 2 singler og 1 double).

Denne sæson spiller vi kønsneutralt, hvilket betyder at i frit kan sammensætte jeres hold uden at skele til køn. Sydhavstouren ønsker med andre ord at åbne turneringen op for så mange deltagere som muligt, hvor målet stadig er at få etableret serier hvor holdene indbyrdes får så jævnbyrdige kampe som muligt.

Vil du også gerne være med, så er det altså nu du skal komme ud af starthullerne og få dit hold tilmeldt - læs meget mere om hvordan dit hold kommer med og i får jer tilmeldt herunder:

---

Du og dine senior medspillere i klubben inviteres til at deltage i den lokalt forankrede turnering: Sydhavstouren.

Holdturneringen kører nu på 4. sæson og vi indbyder interesserede medlemmer fra alle klubber på Lolland-Falster til at deltage i 2024-udgaven udendørs.

Deltagergebyret pr. tilmeldt spiller er fortsat kun 100 kr.

Flere detaljer og praktiske oplysninger kan findes i den vedhæftede flyer, ligesom seneste nyt samt tilmelding til turneringen kan ske via hjemmesiden:

Holdtilmeldinger og indbetaling af tilmeldingsgebyr skal ske senest fredag, d. 10. maj 2024.

Vi håber mange vil bakke op om initiativet, så vi fortsat kan have en turneringskultur med fokus på lokalt samspil og socialt samvær.

De bedste sportslige hilsner
Dennis Erstrup - Maribo Tennisklub