Leje af klubhus

Det nye klublokale har til formål at styrke det sociale liv for klubbens medlemmer før og efter tennisspillet.

Lokalet er desuden meget velegnet til at danne rammen om en familiefest, hvorfor bestyrelsen har åbnet for, at seniormedlemmer i begrænset omfang kan leje lokalerne til private formål.

Retningslinier for leje af klubhus til privatarrangementer:
  • Forbeholdt seniormedlemmer.
  • Gælder afholdelse af medlemmets (eller ægtefælles) egen private familiefest.
  • Max. ca. 40 deltagere.
  • Pris 1.000 kr.
  • Begrænset til weekender, og kun hvis der ikke er samtidige klubarrangementer.
  • Lejemålet begynder fra kl. 18.00 dagen før festen til kl. 12.00 dagen efter festen – altså en lørdagsfest vil gå fra fredag kl. 18.00 til søndag kl. 12.00.
  • Lejemålet omfatter klublokale, toilet samt arealet mellem hoveddør og selve klublokalet (entréen)
  • Området efterlades rengjort og besigtiges af bestyrelsesmedlem ved afleveringen.
Ønsker du at leje klubhuset skal du kontakte et af bestyrelsesmedlemmerne.

Vi stiller service, bestik, glas mv. til rådighed.
PS - vinen må du selv købe...