Licensspillere

Har du lyst til at spille i landsdækkende individuelle turneringer

For at kunne deltage i landsdækkende individuelle tennisturneringer kræves der licens. Disse turneringer er en sjov og lærerig måde at opleve tennisspillet på for de unge mennesker. De får spillet med spillere fra andre klubber, og det styrker de sociale relationer omkring den fælles tennisinteresse.

Man vælger selv turneringer. Hvornår, hvor og hvor ofte man vil spille. Alt foregår via DTF’s hjemmeside, under turneringer.

Nykøbing F. Tennisklub støtter gerne spillere, som ønsker en licens, hvorfor bestyrelsen har vedtaget, at klubben årligt betaler licensen for de pågældende spillere. Bemærk dog, at alle andre omkostninger skal man selv betale - herunder tilmeldingsgebyrer, rejseomkostninger mv.

Kunne du tænke dig at vide mere om det at være licensspiller, så henvend dig gerne til nogen af vore nuværende licensspillere.

Hvis du vælger af få en licens, så beder vi dig om at udfylde nedenstående licensansøgning og aflevere den til Ole Radich Johansen. Er spilleren under 18 år skal forældrene skrive under. Klubben søger efterfølgende om licens.

Klubben skal hvert år i april søge forfra, og klubben spørger derfor hvert år til april, om spillerne stadig er interesseret i at få en licens via Nykøbing F. Tennisklub. Hvis licensen ikke bliver brugt, forbeholder klubben sig retten til ikke at gensøge licensen for den pågældende spiller året efter.