Turister / gæster

Nykøbing F. Tennisklub tilbyder tennis- op padelspil på alle ugens dage:

Gå ind på menupunktet ”Book en bane” og vælg, på hvilken bane du vil spille og foretag herefter din booking. Prisen på banen vises, når du holder pilen på den tid, du vil booke.

Klubhus og baner er aflåst. Når en bane bookes og betales, oplyses en 6-cifret adgangskode, som indtastes på panelet på døren efterfulgt af #.

I prisen er inkluderet evt. lån af ketsjere/bats og bolde. Tennisketsjere og bolde findes i kassen i klublokalet og padelbats og bolde i kassen på padelbanen. Husk blot at leveret det lånte tilbage i kassen.

Gæstespillere i følgeskab med et klubmedlem
Medlemmer af NFT har mulighed for at invitere en gæst til spil på vore baner et par gange om året.
Bemærk, at medlemskab af en anden klub IKKE giver adgang til at spille på Nykøbing F. Tennisklub´s baner sammen med klubbens medlemmer.

Tourists

Nykøbing F. Tennisklub welcomes you to our town.

You can rent a court online: Open the menu - choose ”Book en bane” and choose what kind of court you want to rent. Choose date and time. Price on the court is displayed when you hold the cuser on the time, you want to book. Book the court and pay with your VISA/MasterCard.

The clubroom and courts are locked. When you have booked a court, you will receive a 6-digit code, which you use on the panel by the door followed by a #.

Included in the rent is rackets and balls. Tennis rackets and balls are in a box in the club room. Padel rackets and balls are in the box next to the Padel court. Remember to hand in the things you rent.

Touristen

Nykøbing F. Tennisklub heißt Sie ganz herzlich willkommen in unserer Stadt.

Ein Platz kann online gemietet werden. In Menü gehen Sie auf ”Book en bane” und wählen danach welchen Platz Sie leihen wollen. Wählen sie dann moch as richtige datum und die Zeit. Der preis wird angezeigt wenn Sie den Pfeil auf die gewünschte Speilzeit halten.
Dann zahlen Sie mit VISA/Mastercard und Ihr Platz ist gebucht.

Nach der Der zahleung erhalten sie eine E-mail und eine SMS in welcher Sie einen 6-stelligen Kode bekommmen. Diesen brauen sie zum öffnen des Klubraumes und des Platzes. Den Kode muss dann ins Zahlenschloss nemben der Tür eingegeben weden und mit der Raute bestätigt weden.

Im Preis ist einbegriffen Schläger und Bälle. Tennis Schläger und Bälle befinden sich in einer Box im Klubraum. Die Padel Schläger und Bälle befinden sich in einer Box beim Padel Platz. Denken Sie daran, die Schläger und Bälle nach dem gebrauch wider in die Boxen zu legen.