Sydhavstouren

Sydhavs Junior Tour

Ungdomsturnering for tennisklubber på Lolland-Falster

Har du lyst til at møde andre unge og spille kampe mod spillere på samme niveau som dig - så se nærmere her!

Herunder kan du se en oversigt over de enkelte rækker du kan deltage i - afhængigt af dit niveau.

Række A B C
Alder (vejledende) 12 - 17 år 8 - 14 år 6 - 9 år
Boldtype (%-vis fart ift. "voksenbold") Gul (100%) Orange (50%)  Rød (25%)

Banestørrelse

(Play & Stay)

3/4-størrelse

Lille (badminton str.)

Kampformat (eksempler) 15 min. (tiebreak scoring) 15 min. (tiebreak scoring)
Bedst af 3 tiebreaks til 7
Fast4-format (3. sæt som tiebreak)

Runder / Kampdatoer

I hver række spilles der 2-3 runder, i hhv. Nakskov, Maribo (Blæsenborghallen) og Nykøbing, og man kan frit tilmelde sig fra gang til gang i den række man synes passer til ens niveau.

Alle kampe afvikles som individuelle kampe (singler) efter alle-mod-alle princippet, hvor man derfor er sikret en masse kampe på den givne spilledag.

Turneringsdatoer (indendørs 2022/2023)

Alle spilledatoer er gengivet i kolonnen til højre (desktop) eller længere nede på siden (mobil). Det er også her du kan tilmelde dig til de enkelte turneringsdage (tilmeldingsfrist fremgår for hver dato, og ligger generelt 2 dage før spilledato).

Der er et deltagergebyr på 50 kr. pr. turnering der dækker forplejning / præmier mm. på turneringsdagen.