Klubaften og Drop ind

Onsdagen er klubaftenen for alle seniorer - mød op og få en hyggelig aften i godt selskab.

Klubaften er slut for i år - på gensyn i 2024

En af bestyrelsens ambitioner er, at få et mere levende klubliv, lidt mere fællesskab og lidt mere socialt liv på tværs af de vante konstellationer. Derfor afholder klubben denne klubaften for alle seniorer. En aften, hvor diverse muligheder for at udfolde sig i tennisspillet er muligt.

Drop In vil normalt være den bærende del af aftenen. Et velkendt koncept, der giver alle seniormedlemmer i klubben gode muligheder for at prøve at spille uformelle kampe med og mod andre end dem, man normalt spiller med.

For at tilgodese det sociale aspekt og sammenhold medlemmerne imellem, vil aktiviteten, trods spilletidspunktet, være åben for også Senior - deltids medlemmer.

Bemærk: Hvis det skulle blive regnvejr, vil Drop In aktiviteten rykke indendørs. Mød derfor op denne aften, uanset vejret!

Nye medlemmer bydes velkommen med introduktion til tennisspillet.

Har man lyst til at prøve tennisspillet og overvejer medlemsskab, er man velkommen i klubben en onsdag aften for at afprøve sig selv.

Man kan også, hvis man kender et medlem, aftale at få en time eller to sammen, før man bestemmer sig.

Skaf et medlem. Klubben vil meget gerne have flere medlemmer. Man kan forsøge at hverve medlemmer på utallige måder, men en af de mest effektive måder, er mund til mund. Vore nuværende medlemmer er klubbens ambassadører, der er begejstrede for tennisspillet og kan derfor påvirke venner, bekendte og familie til at prøve spillet.

Tag dem med ud for at prøve eller opfordr dem til at komme en onsdag aften.

Få svar på dine spørgsmål! Selv om man har spillet i flere år, kan der stadig være ting, som man er i tvivl om. Det kan være oplysninger om klubben, muligheder, regler, slagteknik, spilletaktik og meget mere. Det vil der også være tid og mulighed for at få afklaret onsdag aften. Vi står til rådighed med svar (så godt vi kan).

Det kunne også være, at man som rutineret spiller har lyst til at hjælpe andre i enten en single eller i en double med gode råd og vejledning. Derfor er denne gruppe af spillere også særdeles velkomne.

Mangler du en makker? Specielt som begynder eller ny i klubben er det vigtigt, at man også i det daglige har nogen at spille med. Onsdag aften er det muligt at møde andre af klubbens medlemmer og måske er der en anden, der også mangler en makker.

Desuden er der på hjemmesiden oprettet en makkerbørs, så det her igennem skulle være muligt at få kontakt med andre.

Kaffe. Hvis der er stemning for det slutter vi aftenen med en kop kaffe eller hvad man har lyst til.

Alt i alt en aften, hvor man kan møde ”hvem som helst”, men med det sociale islæt i centrum. Man vil hver onsdag aften blive mødt af en fra bestyrelsen eller anden kompetent person, der kan hjælpe og vejlede. Hvis man kender nogen, der kunne have lyst til at prøve tennisspillet, så inviter dem til at komme en onsdag.

Vi håber at rigtig mange vil benytte sig af denne mulighed, som på mange måder især vil give nye medlemmer en følelse af at være en del af klubben og dermed føle sig velkommen.